life's good

Nu för tiden kommer jag ofta på mig själv med att känna mig väldigt ... Nöjd. Väldigt glad. Väldigt lycklig. Självklart finns det alltid lite saker jag stör mig på här och där, och saker jag önskar vore annorlunda. Men jag känner att jag trivs väldigt bra med mitt liv just nu!

För ett halvår sen tyckte jag att allt var tråkigt. Det var grått, trist, kallt (Sverige helt enkelt) och skolan var förjävlig. Den tog upp det mesta av min tid och i övrigt hände inte så mycket kul. Jag kommer ihåg att jag verkligen tyckte att mitt liv var så fruktansvärt jävla tråkigt!

Men sen träffade jag Alex, jag tog studenten, och jag flyttade till New York. Och plötsligt är livet bara så himla härligt! Jag bor i en av världens häftigaste städer, jag har lärt känna många nya, roliga mäniskor, och även om jag är långt ifrån många av dem jag tycker om nu så vet jag iallafall att jag har helt underbara vänner, och världens finaste pojkvän där hemma. Och det känns väldigt bra :)

Så ja, mig går det ingen nöd på helt enkelt. Tänk vad livet kan vara trevligt ibland!

Jag och några av mina fina vänner, på avskedsmiddagen de hade för mig innan jag åkte. Såååå gulligt av dem! ♥

Kommentarer
Postat av: Sara

Det är roligt att följa dig där borta i US, Linnea. Jag tycker det känns skönt att det finns en till som jag, som pluggar utomlands, men med vänner, familj och pojkvän där hemma. Hoppas du har fantastiskt! Jag är änna lite avis på NY. Kram

2011-10-04 @ 12:23:56
URL: http://sarainlondonbythesea.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0