fredag

Min mamma har trots allt övertalat mig om att jag borde ha kvar min blogg så att jag kan ha kvar den sen och läs efter att jag kommit hem... Så ja, den blir väl kvar då. Men jag kommer nog inte att uppdatera lika ofta! Vi får se helt enkelt :)

Igår var jag iallafall på MoMA med Hanne. De har gratis entré varje fredag efter fyra! Superbra, för det är ju så mycket att se att det är svårt att hinna med allt på en gång. Vi kollade iallafall både på skulpturer, möbler och annan design, fotokonst och en del målningar.

Sen var tanken att jag skulle på en hemmafest hos en tjej, men jag kände mig lite för seg för det igår. Så det blev bio istället, med Hanne, Marie och några av hennes kompisar som var här och hälsade på. Vi såg Ides os March, som var rätt bra.

Nu måste jag skynda mig iväg till skolan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0