fredag

Idag är plugg som gäller. Har maassa läxor! Ska börja med att läsa sociologi. Den kursen är riktigt rolig faktiskt, känner att jag har lärt mig jättemycket intressant! :)

Sen hade jag ju tänkt att jag inte skulle gå ut mer på fredagar eftersom jag har skola på lördag morgon... Men... Fredag är ju en lockande utgångsdag... hehe. Funderar på att hänga med Hanne ut... Men vi får se! Vädret är inte så trevligt här idag, och jag känner inte för att bli dränkt som förrförra helgen.

Annars har jag inte så mycket kul att uppdatera er om för tillfället. Det där med lånekort glömde jag helt bort igår, så det kanske jag går och fixar i helgen. Det är superfint inne på NY public library. Jag och Hanne var ju där och pluggade en dag förra veckan.

New York public library ligger mitt emot min skola

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0