11:03

Klockan är bara elva och jag är redan hemkommen från skolan :) Hade bara ett prov idag så man fick gå efter åt. Gick helt okej tror jag!

På vägen hem hamnade jag plötligt mitt i en marknad som de hade satt upp längst 6th ave från gatan där jag bor och upp några kvarter.

Ser ni vilken underbar blå himmel det är? Superfint väder här idag :D Men kaaallt! Bara 8 grader. Tog fram både höstjacka och skinnhandskar innan jag gav mig ut idag. Nu är det nog slut med sensommarvärmen.

Här får ni en liten bild på gatan där jag bor. Har lagt upp nån tidigare också tror jag, men bilder efterfrågat här! Haha, men visst ser det fint ut? Älskar de här kvarteren :)

Här, på the markle residence, bor jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0