torsdag

Idag har jag varit i skolan och sen käkat lunch med Celina :) Vi köpte med oss mat och satte oss i Bryant park och åt. Nu är den stora gräsmattan täcks med is så att man kan åka skridskor, och runt om är det massa små jul-affärer, som som de små stugorna på "jul på Liseberg". Väldigt mysigt! Här får ni några bilder:



Annars har jag inte gjort något speciellt ikväll. Skulle egentligen fikat med en kompis men jag känner mig lite seg så det får bli en annan dag. Har ätit middag med några av tjejerna här nere nu och nu sitter vi i sällskapsrummet vid tv:n men våra laptops. Trevlig torsdagkväll!

Jag skypade lite med mamma förut också. Made my day! Jag fick lite hemlängtan här om kvällen så det var skönt att prata med henne :) Har även hunnit med skype med min älskling och pratat med Johanna :) Bra kväll helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0