Thanksgiving

Idag är det Thanksgiving, så efter en lång sovmorgon började dagen med Thanksgiving-lunch här där jag bor :) Sen tog jag och Tania oss upp till Upper west side för att träffa några kompisar till henne, som är här i New York i några dagar. Vädret har varit helt underbart idag, så vi tog oss till Bryant Park och åkte skridskor! Har inte stått på ett par skridskor på flera år, så det var lite vingligt, men Tania hade ett fast grepp om mig som tur var, haha.

Vi blev där fram till eftermiddagen och sen gick vi och kollade på lite turistsaker som de andra ville se, som Times square, New York public library, Grand central station etc. Mysigt!

Nu kom vi just hem, så jag ska måla naglarna, ta en snabb lite powernap om jag hinner, och sen ska vi ut och äta middag med några andra tjejer.

Happy Thanksgiving!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0