söndag

Har haft en mysig söndagsefteriddag tillsammans med Kristoffer, som är i New York nu :) Vi gick till ett mysigt litet café i Soho (sånna ser man inte allt för ofta här måste jag säga) och tog en kaffe, och sen gick vi runt i Soho och West village och kollade. Det har varit jätteskönt väder ute idag, runt 15 grader, så det var perfekt promenadväder :)

Den senaste veckan har det blivit riktigt fina höstfärger här!


Nu har jag pratat lite med min älskling och ska ge mig iväg till West side market (en stor mataffär här) och köpa något att äta till middag. Kvällen kommer nog spenderas i soffan med laptopen. Har lite läxor som ska vara klara på tisdag, men jag tar nog tag i dem imorgon istället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0