skor

Idag är jag ledig, och på schemat står att göra läxor. Jag har dock ingen större lust att sitta inne hela dagen, så jag tog nyss en liten promenad här i the village. Jag bor helt klart i New Yorks mysigaste kvarter, så det är alltid trevligt att gå promenader här :)

Jag hamnade på Bleecker street, och den som någon gång gått på den gatan vet att det är lite av en ansträngning att gå därifrån tomhänt. Så ja.. Jag tog en liten sväng in på Steve Madden, hihi. Under min första vecka i New York såg jag ett par såå snygga jodhpurs-skor där, som jag verkligen ville ha, men jag tänkte att jag skulle ta det lite lugnt med shopping i början innan jag hade kollat runt lite mer, och sett vad det fanns för trevliga affärer. Nu, två månader senare, gick jag iallafall tillbaks, och de hade fortfarande kvar ett par 37or! Så ja, som ni nog förstår var jag tvungen att köpa dem. Ja Alex, jag vet att du tycker att jag är hopplös...



Här är de iallafall! Älskar de snygga slitningarna på dem! Blixten gör att se ser lite ljusare ut än vad de är. De är grå, inte vita.

Visst har jag för övrigt en helt galet ful heltäckningsmatta? Jävla amerikaner...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0