shopping

Även om vädret är varmt och skönt den här veckan, så märker man verkligen att det börjar gå mot vinter. På torsdag ska det bli kallt igen =/ Så, eftersom jag råkar ha en väldigt stor kärlek till fina halsdukar sprang jag in på Calvin Klein förut och köpte ett ny gosig halsduk, men matchande vantar till. ÅÅh, är det inte fina? Jag kommer ihåg att jag kollade på ett liknande par sånna långa vantar, med knappar på på Hunky Dory förra året, men jag köpte dem aldrig. Men nu har jag ett par :D (på grund av blixten ser det ut som att det är glitter i handskarna, men det är små, diskreta guldtrådar).


Gick även till Lancome och köpte en ansiktskräm som jag verkligen behöver ha på vintern, för att min hud inte ska bli jättetorr och ful. De hade tydigen något erbjudande just nu, så om man köpte något för över 40 dollar fick man en liten giftbag. Så ja, det här är vad jag fick: en necessär, ett set sminkpenslar, en liten spegel, ögonskugga, en liten provmaskara, två olika ögonkrämer och sminkborttagning till ögonen. Vilket kap!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0