mer shopping

Som vanligt tog jag mig upp tidigt denna lördagsmorgon för att ta mig till skolan. Idag hade vi dock bara prov, och man fick gå när man var klar, så det var en kort lektion :) Efteråt tog jag mig upp till Bloomingdale's på Lexington avenue för lite shopping!

Två saker fick följa med hem; en vinterjacka (närmare bestämt en duffel, ni ska få en bild senare!) och en liten plånbok från Marc by Marc Jacob's. Kände att det var så himla längesen jag hälsade på Marc nu, och jag vill ju inte att vår vänskap ska rinna ut i sanden bara för att jag är dålig på att höra av mig, så idag kände jag att jag var tvungen att besöka honom! Detta var vad han hade att bjuda på:
Söt va? Jag har en annan plånbok som jag tycker är jättefin, men den är för stor för att få plats med i en kuvertväska. Men den här är perfekt, så nu slipper jag ha mina kort och pengar lösa när jag går ut! :) Som ni hör var det alltså ett mycket nödvändigt köp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0