helg

Jag hade en superhärlig lördagskväll igår tillsammans med Tania :) Först gick vi till en japanska restaurang och åt och drack vin, och när vi var lite lagom runda om fötterna bestämde vi oss för att ta oss iväg till Unon square och gå på bio :) Vi såg Like Crazy. Bra film! Väldigt oamerikanska och osentimental, vilket jag gillar (såg på the notebook i fredags, och visst, den är bra, men man blir ju lite spyfärdig så översentimental den är")!

Här får ni se en liten skymt av min nya jacka förresten. Såå gosig krage på luvan!
Fina Tania på Momoya
Till efterrätt tog vi chokladkaka med grönt te-glass. Riktigt mumsigt faktiskt! Smaken påminde om ett ginseng-te jag drack på en te-provning när jag var i Peking med min familj för några år sen. Mycket gott!

Ikväll ska vi på en annan asiatisk restaurang, Spice, tillsammans med Marie också. Och sen ska jag och Marie gå och se Breaking dawn :D:D:D Hhhihihihhihihihih, känner mig som en 14-åring men åh, som jag längtar :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0