Bday dinner # 2

Nu har jag och Hanne precis varit ute och ätit middag. Födelsedagsmiddag nr 2, haha, vilken lyx! Gick till en restaurang här i närheten idag, för fy vad kallt det är! Smärtsamt att ta sig någon längre sträcka! Det blev iallafall en supergod Ceasarsallad och till efterrätt friterade Oreos med kaffeglass. Har ni hört något så amerikanskt eller? Sjukt gott men väldigt mäktigt! Hälften hade räckt!

Jag passade på att kolla om jag fått någon post innan vi gick ut också, och då hade det kommit ett brev från mamma och pappa med en liten present; en ny berlock till mitt Pandora-armband. Superfin! Och det var så mysigt att bara få se något med mammas handstil på! Jag har verkligen en underbar familj och fy vad jag saknar dem just nu!
Nu blir det nog myskväll med någon film. Bra avslutning på en superbra födelsedag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0