fredag

Fy vad kallt det här blivit här nu! Känner mig som en liten tomte i alla kläder jag har på mig när jag springer runt på stan, haha.
Igår gick iallafall jag, Marie, Anne och Hanne över Brooklyn bridge, och sen till en restaurang i Brooklyn och åt middag. Vädret var ju kanske inte det bästa för att ta en brotur på - det var kallt och blåsigt, men det var trevligt ändå :) Marie fotade en del så jag ska se om jag kan sno lite bilder av henne sen och lägga upp här på bloggen!


Junior's var en jättetrevlig, och jäääätte-amerikansk restaurang, haha. Maten var billig och supergod, men herregud vilka portioner! Jag beställe in Ceasar sallad med lax till. Och vad får jag? Jo detta:
Och titta på hamburgaren Anne beställde in! Mätt och belåten blev man iallafall :) Detta till ett pris av 17 dollar (när tax och tips är inkluderat). Not bad!

Marie har svårt att bestämma sig (de hade typ 100 rätter på menyn...)!
Hanne kikar fram bakom menyn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0