tisdag

Nu har jag, Hanne och Marie suttit och spånat över vad vi ska göra av nyårsafton. Tanken var 3-rättersmiddag på någon trevlig restaurang med Alex och två av Maries vänner också men... Allt är fullbokat, och de flesta restaurangerna har bara klara nyårsmenyer, för en sådär 200 dollar.... Sen tillkommer ju tax, tips, och ja, man lär vara fattig när kvällen slutar. Så vi får se vad det blir av det hela. Jag och Alex ska ju hyra en lägenhet på upper east side, så kanske kör vi middag och champagnedrickning där istället. Kan ju faktiskt bli fruktansvärt trevligt!

Imorgon åker Tania hem till Norge igen :( Känns såå himla trist! Igår satt hon, jag och Marie på rummet när hon packade och bara pratade, åt choklad och lyssnade på musik. Fy vad jag kommer sakna sånna kvällar!

Så imorgon innan hon åker ska vi gå på Clinton st Bakery och äta pannkakor (ska tydligen vara bästa pannkakorna i hela New York!). Det ska bli mysigt! Sen ska jag plugga till min final exam i sociologi som jag har på torsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0