the Nutcracker

Igår gick jag på Nötknäpparen, framförd av New York City Ballet, tillsammans med Tania, Marie, Minnie och Linn. Det var sååå bra! Balett är verkligen något jag vill gå mer på känner jag. Dansarna var helt fantastiska och musiken till den baletten är ju så fin! Man får ju inte ta några bilder under föreställningen men ååh, så vackert det var!

Föreställningen var på Lincoln center. Jättefin byggnad!

En suddig liten jag
Väntar på att föreställningen ska börja


En liten bild på tjejerna (och spöket Marie?)


Sorry för kass bildkvalitet! Men då jag inte är någon större fotograf håller jag mig till den kvalitet min iPhone har att erbjuda :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0