onsdag

Nu har Tania precis åkt hem :( Känns trist, för vi har verkligen blivit bra vänner! Men när jag kommer hem igen ska jag åka och hälsa på henne i Paris där hon ska plugga från januari och ett halvår frammåt. Kommer bli superbra! Här kommer en bild från igår, när vi satt på Tanias rum och hade det mysigt :)

Anne, Marie och Tania

Imorse var jag, Tania och Marie på Clinton st bakery på lower east side. Vi drack färskpressad apelsinjuice och åt bluberry pancakes - de godaste pannkakorna jag någonsin ätit! Om ni åker till New York måste ni helt klart ta en frukost där! På helger kan man dock få vänta två timmar på att få ett bord, men på vardagarna är det runt 20 minuter.

Visst ser det mumsigt ut?
And off she went!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0