måndag

Jag har haft en ganska händelselös måndag. Skrivit en uppsats som ska in i morgon, och jag ska även slänga ihop en powerpoint innan jag går och lägger mig.

Förutom plugg har dagens mest gått åt till att längta ihjäl mig efter min Alex som kommer hit om 3 veckor nu! Kan tiden gå lite snabbare tack?! Fy vad längesen det var jag fick träffa honom nu :( Och jag saknar min vänner sååååå! De flesta som jag lärt känna här flyttar hem igen om en eller ett par veckor, så då kommer det kännas tomt :/ Det är väl så i en sån här stad I guess. Folk kommer och går hela tiden, så det hinner liksom aldrig bli "hemma".

Nu ser jag för övrigt massa facebook-statusar om att den första snön faller i Göteborg! Jag vill också haaaa! Det är alltid något speciellt med den första snön. Sen tröttnar man snabbt, men åh, första snön ♥ Vi får se om det blir någon snö här i år! Det var ju lite snöstorm där i slutet av oktober, haha, men det blev mest slaskigt så nej, det räknas inte. Den första riktiga snön ska vara sån där fin, tyst, lätt snö som faller utan ett ljud. Nej, nu känner jag att jag nostalgitrippar bort mig nånstans i barndomen här, haha.

Så, nu har jag svamlat på om lite blandade saker här känner jag! Avslutar med ett par bilder från i torsdags :)

Jag och Anne på isen i Central Park

 

Jag och Marie på julmarknaden vid Comumbus circle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0