Imorgon...

Imorgon är dagen jag väntat på äntligen här! Då kommer Alex och hälsar på :D Han kommer ganska sent på kvällen, så jag får vän göra mitt bästa för att uppehålla mig tills dess... Kommer bli tokig av förväntan, haha.

Jag ska iallafall upp till frukost (alltså innan nio) och fixa iordning mig och packa ner lite saker som jag ska ta med mig till lägenheten som vi ska hyra den här veckan (tror jag skrivit om det förut, den ligger på Upper East Side och jag ska hyra den av en svensk tjej som också går på Berkeley). Sen ska jag hänga med Hanne till Apple store i Meatpacking district för att fixa något med hennes dator. Ska passa på att springa in på Sephora där och se om de har ett nagellack från OPI som jag vill ha!

Sen ska Hanne hjälpa mig att flytta saker till lägenheten där vi ska möta väninnan till hon som hyr ut, kl 13, för att få nycklarna. Sen ska vi kika runt lite i området och se vad det finns för affärer, mataffärer och restauranger och sånt. Vi ska ju fira nyår där och ha en mysig nyårsmiddag. Matlagning är vi dock inte så taggade på, så vi ska se om det finns någon bra restaurang i närheten där vi kan köpa mat. Får kika efter en affär som säljer lite vin och champagne också! Kommer nog bli en bra nyår :)

Och sen... Ja sen är det bara att sitta och vänta på att min prins kommer. Usch, jag känner redan nu hur långsamt dagen kommer gå =/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0