God jul!

Jag har haft en jättemysig julafton här i New York!

Imorse skypade jag med familjen och mormor och morfar, och sen tog jag mig iväg till svenska kyrkan för lite julfirande. Där träffade jag 4 jättetrevliga tjejer i min ålder, som är här för att jobba som au pairer ett år. Så vi satt och pratade länge och åt risgrynsgröt, papperkakor och lussebullar med myyycket saffran i. MUMS!

Sen såg vi på Kalla Anka och efter det blev det en liten runda på stan i julhysterin. Har någ aldrig varit med om att det varit så mycket folk i affärerna!

Sen blev det middag på Hard rock cafe på times square och nu har jag precis kommit hem igen. Är kall och trött så jag ska snart krypa ned i sängen, men jag väntar på att en man ska komma upp och fixa min heater. Den är inte på så jag har frusit hela natten och haft svårt att sova, trots att jag haft fleecetröja på mig... Jag är väldigt känslig när det kommer till temperaturer, haha. På vintern sover jag ofta i mjukisbyxor och fleece men några sånna fick jag inte med mig hit :( Som tur var tar min älskling med ett par när han kommer på tisdag! Längtaaaar (mest efter byxorna, men lite efter honom också!) ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0