FML

Jag har ju, ett flertal gånger nu, skrivit om personalens totala inkompetens på det stället där jag bor, och nu har jag än en gång fått uppleva den!

Jag skulle egentligen fått ett singelrum i september, men har fortfarande inte fått något. Men nu skulle jag äntligen få ett nytt rum imorgon kväll, så nu var jag nere i receptionen för att fråga om den nya hyran med mera. För det första sa de bara "alla vet vad de ska betala" när jag frågade om de skulle skicka en faktura till mig. När jag sa att jag inte visste sa de att jag skulle kolla på "papprena jag fått". Jag har inte fått några satans papper. Och när de till slut går för att se efter visar det sig att tjejen vars rum jag ska få inte alls ska flytta ut imorgon, hon ska flytta ut i februari. FUCK MY LIFE!!!!!!!!!

Så ja, nu vet jag inte vad som händer. De sa att hon som har hand om allt det här (vilket är den vidrigaste mest otrevliga kärring jag nånsni träffat) skulle maila mig senare och säga hur det blir.

Fy fan vad jag hatar det här stället.

Kommentarer
Postat av: Tove Faari

VREDE!!!!!

2011-12-23 @ 17:30:44
URL: http://faariway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0