19 år

Då var det den 18e december igen, och min 19e födelsedag. För att fira var jag och Hanne ute och åt igår kväll (då det ju faktiskt var min födelsedag i Sverige;)) på Diner; en jättemysig restaurang i Williamsburg. Förstår inte riktigt varför jag inte tagit mig till Williamsburg tidigare - såå himla mysigt område!

Så vi var iallafall där och åt en jättegod middag och drack gott vin, och efteråt gick vi till ett mysigt café för lite birthday cake. Väldigt lyckad kväll!

Och när jag kom hem såg jag på facebook att mina underbara norska vänner Marie och Tania hade lämnat en liten present till  mig på Maries rum (de har båda åkt hem till Norge nu, men Marie kommer tillbaks efter jul). Sååå himla gulligt!

Och imorse skypade jag med familjen och mormor och morfar. Så härligt att se dem! :) Och sån har min födelsedag varit hittills! Tack för att gratulationer ♥

Inne på Diner. Såå mysigt!


Först blev det ett glas vin i baren, medan vi väntade på vårt bord.



Söta Hanne




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0